Články / Recenze

Bones a věčný podzim

Bones a věčný podzim

Mikuláš | Články / Recenze | 22.12.2015

Neuvěřitelná energie, se kterou Elmo Kennedy aka Bones aka Th@ Kid zvládá stále bez zřetelného kvalitativního kolísání zásobovat expandující spřízněnou komunitu novou hudbou, aktuálně vrcholí dost možná posledním releasem v letošním kalendářním roce.

Tři měsíce po vydání Banshee a krátkého mixtapu Frayed se na dvacetiminutovém HermitOfEastGrandRiver otevírá prostor spíše vzdušnějšímu repertoáru. Z něj vyčnívá jméno Vegard Veslelia, což je stále ještě nepříliš známý dvacetiletý norský producent, který s kolektivem TeamSESH omezeně spolupracuje už delší dobu a jehož zvuk zní na aktuálním releasu velmi sebevědomě a zajímavě. Celá nahrávka, na níž se kromě Vegarda produkčně podílela namátkou známější jména jako německý kolega Hnrk či Misogi, může svou náladou místy evokovat souvislost s jedním z posledních primárně producentských TeamSESH releasů: Kodyak – The Place I Call Home. Vegardem produkované tracky TheArtOfCremation nebo Cholesterol sympaticky a nebývale vznešeně reprezentují pověstné cloudové propojování osobností, jehož zeměpisně neomezený tvůrčí potenciál SESH kolektiv umí využívat dokonale.


Harmonická transkontinentální kolaborace pomohla vzniku nahrávky, ve které Bonesův nezaměnitelný projev v kombinaci s magickou produkcí nejen zmiňovaného mladého Nora přinesl devět krátkých tracků a výrazný záchvěv končícího podzimu.

Info

Bones – HermitOfEastGrandRiver (TeamSESH, 2015)
www.soundcloud.com/teamsesh/sets/bones-hermitofeastgrandriver

Komentáře

Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.

Relevantní články

Hudba ze zapomenutých míst minulosti (Garlands)

Filip Peloušek 25.03.2024

Jejich pojetí rocku s prvky gothic punku nedává moc prostoru pro jednoduchou zaměnitelnost.

Esence The Beatles (Milan Bátor)

Jiří V. Matýsek 10.03.2024

Hudba tu plyne s fantastickou lehkostí, při pozornějším poslechu ale jasně vyplývá komplexnost, s níž se musel opavský kytarista vyrovnat.

Dobro došli u bad trip (Nemeček)

Dan Sywala 19.02.2024

Ke slunné Makarské se blíží nevyzpytatelná tma. To je výjev, který bych přál cestovatelům, kteří se spokojí s prvoplánovým strávením letní dovolené.

Aye, captain! (The Longest Johns)

Jiří V. Matýsek 16.02.2024

Leaving of Liverpool nebo na Dylanovu Maggie’s Farm odkazující skladba Maggie’s Ship jsou příjemným oťukáváním nových teritorií.

Zápas agresívnej klubovej estetiky s distingvovanosťou orchestrálneho zvuku (julek ploski)

Dušan Šuster 12.02.2024

Left field je defenzívna bejzbalová pozícia a hráč, ktorý ju zastáva, býva vraj najosamelejším na ihrisku.

Jednoduchá každodennost světa (Moře dní)

Veronika Tichá 25.01.2024

Deska je mixem nostalgických stesků i veselí v podobě melancholických balad, bedroom popových lovesongů nebo rychlejších kytarovek.

Prostor plný apatie a úzkosti (Metro Riders)

Jaroslav Myšák 23.01.2024

Už předchozí deska projektu Metro Riders, za kterým stojí švédský hudebník Henrik Stelzer, pracovala se zvukovým prostředím, který si asociujeme s filmy osmdesátých let.

Dojmy ze světa plného absurdit (Flat Worms)

Eva Karpilovská 19.01.2024

Flat Worms na albu Witness Marks v krátkých a úderných písních skvěle pracují s doplňujícími se nástroji a efekty.

Babie leto viac než pavučiny (Dušan Vlk)

Veronika Vagačová 16.01.2024

V porovnaní s predchádzajúcimi albumami vidno posun, Babie leto v podzemí je mierne serióznejšie, vyspelejšie.

Život v strachu (Chimamanda Ngozi Adichie)

Mária Karľaková 28.12.2023

Adichie poznáme ako bojovníčku za práva žien skrz knihy Feminizmus je pro každého a Milá Ijeawele aneb Feministický manifest v patnácti doporučeních.

Offtopic

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím Další informace