Články

Prázdniny ve Filmovém Hradišti II. – „Já nejsem Petr Kellner.”

Jakub Šíma, Michal Smrčina | sloupky/blogy 31.07.2018

S+Š na LFŠ. Zač jsou toho vedra a co s lidmi dělá pobyt ve společnosti Vráti Brabence a osazenstva Konibaru.

Filmovka z vlaku I.: Josef Somr a žerty s Baníkem Ostrava

Veronika Havlová | sloupky/blogy 31.07.2018

Na letošní Letní filmovou školu jezdím každý den vlakem. Jaké to má výhody? Konverzace s Baníkovci i Josefem Somrem.

Zpovědnice Master's Hammer: Ivan (Repelent SS)

redakce | sloupky/blogy 31.07.2018

Aura kolem Master's Hammer a Františka Štorma září stále stejně jasně. Čím to je? Zeptali jsme se Ivana z Repelent SS a labelu Pushteek.

Okolo je les? (Okolojeles)

Dominik Polívka | reporty 31.07.2018

Okolo lesní „psy“ instalace a slackline za Nona Records stanem, který se rozduněl vždy po půlnoci, experimentální i taneční elektronikou...

KlipyTipy: Sýček - Sýček

redakce | klipytipy 31.07.2018

Jihočeská formace Sýček se tímto klipem symbolicky loučí se svojí debutovou deskou I. Jeho autorkou je Alžběta Bláhová.

Prázdniny ve Filmovém Hradišti I. – Šepoty a (fotbalové) výkřiky

Michal Smrčina, Jakub Šíma | sloupky/blogy 30.07.2018

Jsme zpět na Letní filmové škole – vlídní lidé, nabitý program. Lars von Trier i hollywoodský langoš.

Co právě v elektru kutěj: Radiomatéři na halucinogenním čaji

Richard Kutěj | sloupky/blogy 30.07.2018

Industrial, dubstep i radost z opojného minimalismu a psychedelie aneb další úsečné rezence o elektronice s přesahy.

Kam na rajz s Janou Fryzelkovou

redakce | sloupky/blogy 29.07.2018

Jana Fryzelková je z pořadatelského okruhu kolem neopakovatelného festivalu Mišmaš party, ale koncertů, na kterých se celoročně podílí, je více.

Po přečtení vzplaňte (Algiers)

WAGHiSS666 | reporty 28.07.2018

„Těším se, až se setkáme příště. Je toho mnohem víc, co si máme říct,“ zakončuje hodinový dialog basák Ryan podáním ruky.

Zpovědnice Master's Hammer: Nergal (Behemoth)

redakce | sloupky/blogy 28.07.2018

Aura kolem Master's Hammer a Františka Štorma září stále stejně jasně. Čím to je? Zeptali jsme se frontmana polských Behemoth.

Bubáci a hastrmani (Hellboy: Neuvěřitelné příběhy)

3DDI3 | komix 28.07.2018

Sbírka je řazena chronologicky, takže se přes úvodní báje o Babě Jaze a stripech Humra Johnsona dostáváme až do Hellboyových dětských let.

10 + 1 = Shane Parsons (DZ Deathrays)

redakce | 10+1 27.07.2018

DZ Deathrays v Praze? Není tedy od věci zjistit, co je baví, co rádi poslouchají. Svěřil se nám kytarista a zpěvák Shane Parsons.

Hédonismus, beer yoga a další legrace (Melt)

Michal Smrčina | reporty 27.07.2018

Ikonický festival nepatří mezi ty malé, ale stále si drží infantilně hravou, květinovou, lehkomyslnou atmosféru. Techno? Už dávno ne. Velká i malá jména? Ferropolis.

3na3: Beseda u Bigbítu 2018

redakce | 3na3 26.07.2018

Do Tasova u Veselí nad Moravou jezdíme pravidelně, rádi a ve velkém počtu. Protože… protože jakmile to jednou zažijete, nemůžete se nevrátit.

Pohled do inspiračního zázemí Forest Swords

blueskin | recenze 26.07.2018

Řada DJ-Kicks patří k nejstarším pokusům o přenesení klubového zážitku do pohodlí obýváků posluchačů v podobě cédéčka.

KlipyTipy: Psychocandy - 91

redakce | klipytipy 25.07.2018

Znojemští Psychocandy vypouštějí nový klip, který předznamená rozlučkové EP 66902 a poslední turné po boku spřátelených kapel.

Zpovědnice Master's Hammer: Mika (Nikander)

redakce | sloupky/blogy 25.07.2018

Aura kolem Master's Hammer a Františka Štorma září stále stejně jasně. Čím to je? Zeptali jsme se Miky, kytaristy kapely Nikander.

Prostor pro vzájemnou interakci (Jean Grae, Quelle Chris)

Lucie Tlustošová | recenze 24.07.2018

Album drží pohromadě jen tematický koncept, satira na ignorování každodenních problémů, od stresových situací po nezaměstnanost.

Ariel Pink: Koho vlastně zajímá, co já si myslím?

Jakub Peřina | rozhovory 23.07.2018

Na druhou stranu žijeme v době, která je extrémně přecitlivělá, a každý si myslí, že má právo na to nebýt ničím a nikým uražen... Rozhovor s Arielem Pinkem.

Odlepit se od Země (Kamasi Washington)

Jan J. Karásek | recenze 23.07.2018

V hábitu a s třicetičlenným orchestrem působí jako šaman, který v nesnadných dobách trumpovské Ameriky mluví o rovnosti a jednotě.