Články / Recenze

Bones a věčný podzim

Bones a věčný podzim

Mikuláš | Články / Recenze | 22.12.2015

Neuvěřitelná energie, se kterou Elmo Kennedy aka Bones aka Th@ Kid zvládá stále bez zřetelného kvalitativního kolísání zásobovat expandující spřízněnou komunitu novou hudbou, aktuálně vrcholí dost možná posledním releasem v letošním kalendářním roce.

Tři měsíce po vydání Banshee a krátkého mixtapu Frayed se na dvacetiminutovém HermitOfEastGrandRiver otevírá prostor spíše vzdušnějšímu repertoáru. Z něj vyčnívá jméno Vegard Veslelia, což je stále ještě nepříliš známý dvacetiletý norský producent, který s kolektivem TeamSESH omezeně spolupracuje už delší dobu a jehož zvuk zní na aktuálním releasu velmi sebevědomě a zajímavě. Celá nahrávka, na níž se kromě Vegarda produkčně podílela namátkou známější jména jako německý kolega Hnrk či Misogi, může svou náladou místy evokovat souvislost s jedním z posledních primárně producentských TeamSESH releasů: Kodyak – The Place I Call Home. Vegardem produkované tracky TheArtOfCremation nebo Cholesterol sympaticky a nebývale vznešeně reprezentují pověstné cloudové propojování osobností, jehož zeměpisně neomezený tvůrčí potenciál SESH kolektiv umí využívat dokonale.


Harmonická transkontinentální kolaborace pomohla vzniku nahrávky, ve které Bonesův nezaměnitelný projev v kombinaci s magickou produkcí nejen zmiňovaného mladého Nora přinesl devět krátkých tracků a výrazný záchvěv končícího podzimu.

Info

Bones – HermitOfEastGrandRiver (TeamSESH, 2015)
www.soundcloud.com/teamsesh/sets/bones-hermitofeastgrandriver

Komentáře

Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.

Relevantní články

Když prach z cesty skřípe v zubech... (Gravelroad)

redakce 17.09.2019

Crooked Nation už při pohledu na přebal postrádá psychedelickou barevnost předchozích desek, zdobí ji černobílý obraz kostlivce v obleku.

Příliš dlouhá cesta k příliš prchavé nostalgii (Deafheaven)

redakce 16.09.2019

Ordinary Corrupt Human Love je stejnou měrou tvůrčí svoboda jako okázalá vypočítavost.

Cesta do hlubin dánské duše (Søren Bebe)

redakce 13.09.2019

Bebeho skladby na albu Echoes nejsou pouhou ozvěnou, ale vlastním hlasem, který Bebeho řadí k nejslibnějším talentům nejen skandinávské hudební scény.

Nelítostná dekompozice klubového elektra (Blanck Mass)

redakce 12.09.2019

Krutá atmosféra nelítostně tepající do posluchačových spánků je jasným testamentem doby. Reflexe environmentálního žalu, deprese, dekontrukce a kompozice naděje?

Improvizační dialog (Haco, Takako Minekawa, Dustin Wong, Tarnovski)

redakce 05.09.2019

Kannazuki je tradiční japonské pojmenování pro říjen v lunárním kalendáři. Nahrávka totiž vznikla právě 1. října loňského roku.

Uprostřed božského aroma (HTRK)

redakce 04.09.2019

Melancholické písně australského dua HTRK dýchají osamělostí. Platí to i pro novou nahrávku, kterou zítra představí v Praze?

Stopující chlápek u silnice (Bruce Springsteen)

redakce 04.09.2019

Springsteenův přímočarý autorský styl zůstal neobroušen a na Western Stars se mu po letech opět dostává adekvátní formy.

Vana plná extáze (Hot Chip)

redakce 03.09.2019

A Bath Full of Ecstasy je zatím tím nejpopovějším albem Hot Chip, ostatně dva roky nazpět psali Goddard a Taylor písně pro Katy Perry.

Tady není místo pro slabost (Bolehlav)

redakce 01.09.2019

Michal Milko poslal francouzskému labelu Audiotrauma písně s dotazem, zda by si nemohl zahrát na jejich každoročním pražském festivalu. Co se stalo?

Vstříc temným zítřkům (Bahratal)

redakce 31.08.2019

Domácí krajinou táhne trojspřeží Bahratal – Lezok – Náv, pod diktátem jejichž riffů se nihilismus nejhrubšího zrna sbližuje s alternativní scénou.