redakce | Články / Rozhovory | 06.11.2019
Textař, zpěvák, polovina post-hudby a zakladatel písničkářského projektu Děti mezi reprákama Dominik Zezula stihl v roce 2017 vydat i svou debutovou sbírku básní Hory jsou daleko a my jsme tady. V GoOutu se stará o sociálky i dramaturgii a přípravu podcastů. Na co se aktuálně nejvíc těší? Proč hlavně písničkáři a kdo vyhraje souboj koncertů – Charli XCX, nebo Tropical Fuck Storm?
Co máš v GoOutu na starosti?
Teď je to primárně dramaturgie a příprava všech podcastů – produkujeme celkem 6 sérií – a práce na našem YouTube kanálu, jehož „kurátorem“ je režisér Adam Sedlák. Kromě toho se podílím na marketingových strategiích, řeším kreativy, copywriting celého webu a správu našich účtů na Spotify a Twitteru.
Kam chodíš nejraději – koncert, party, divadlo nebo gastro festival? Nebo něco úplně jiného?
Větší koncerty pro 1 000+ lidí mě moc nebaví, radši mám menší akce v klubech typu Café V lese, Kasárna Karlín nebo Underdogs’, kam si občas zajdu i na blind, protože mají super dramaturgii a člověk si rozšíří obzory. Na klasický víkendový parties typu Ankali do sedmi do rána už jsem starej, o půlnoci chodím spát, ne kalit… Divadlo mám rád a bohužel ho zanedbávám víc, než bych chtěl. Filmy mě tolik neberou, takže vyhrávají určitě menší indie koncerty. Plus mám trochu „soft spot“ pro klasický letní fesťáky jako Off nebo Colours. A samozřejmě kultovní Pelhřimovy, tam jsem nechyběl ani jednou.
Nejlepší akce z posledního roku?
Za rok 2019? Uff… We Were Promised Jetpacks v Chapeau byli skvělí, Cloud Nothings v Underdogs’ taky, Courtney Barnett v Lucerně. O vítězi rozhodnout asi nedokážu. Hrozně jsem si díky skvělýmu publiku užil i oba svoje letošní koncerty v Lese, rozlučku Dětí mezi reprákama v březnu a křest nové post-hudby v květnu. A Pelhřimovy, samozřejmě.
Kam se chystáš?
Mám existenciální krizi, protože chci vidět Charli XCX, ale nechce se mi mačkat se ve zpoceným davu v Roxy, a ve stejnej čas hrajou v Lese Tropical Fuck Storm, tak nevim. Určitě se ale hrozně těším na Devendru Banharta a Lauren Ruth Ward, takže folkový kytary, klasicky. A prvního prosince si zajdu do DOXu na Poing, což je… é… já vlastně nevím. Tři Norové s akordeonem, ságem a kontrabasem. Na GoOutu máme štítek „klasická hudba“. Takže nějaká postmoderna. Těším se.
Štěpán Bolf (A.M.180) 25.05.2023
Climatizado a Skupina Štěstí. K těmhle bezmála kultovním západočeským spolkům se aktuálně řadí personálně spříznění noise-countryoví Code Name Linhart.
redakce 23.05.2023
Dvoudenní festival Liveurope představí mnoho zajímavých hudebních projektů, například srbskou indiepopovou formaci Koikoi, slovinskou rapperku Sahareyu nebo francouzské Kid Return.
Adéla Polka 26.04.2023
Ira Mimosa vyzařuje křehkou a éterickou energii s citem pro detail a jemné kontury, což se promítá nejen do její hudby, ale do textů.
Jonáš Sudakov 11.04.2023
Ve Full Moon #144 vyšla pochybením redakce nehotová, neautorizovaná verze rozhovoru s Dušanem Vlkem, zde uvádíme tu finální. Samozřejmě s velikou omluvou!
Adéla Polka 04.04.2023
Během měsíce dubna a května se na KUMSTu mihnou lidi, kteří nějakým způsobem ovlivňují veřejné vnímání hudby a budou sdílet své zkušenosti.
Zuzana Malá 20.03.2023
Tanečnice a choreografka Cécile Da Costa konfrontuje diváka v rámci uměleckého cyklu Tanec s uměním cestou pohybu a tance, čtěte rozhovor nejen o tanci.
Štěpán Bolf (A.M.180) 03.03.2023
Na nové desce se věnují skutečným i fiktivním příběhům postav, které zažívají různé podoby fyzického či psychického násilí. Rozhovor.
redakce 22.02.2023
Je k dostání pouze na vinylu, přičemž něco zbývá i ze stokusové limitky, jejíž součástí je ručně číslovaný a signovaný grafický list od Františka Skály.
A.M.180 Collective 16.02.2023
Faktem je, že jde o nenápadně skvělou desku, která se vymyká indie/noise/pop/rockovému průměru nejen made in Scandinavia. A proto - rozhovor, pak na koncert!
Bianca Krajčovičová 14.02.2023
Štvorčlenné pražské zoskupenie s koreňmi v Kanade prináša do českej undergroundovej scény nostalgický a chaotický zvuk noise/punku či postpunku 80. rokov. Rozhovor.