Foto: Minka Dočkalová | Galerie | 06.10.2024
Stejně jako u předchozích ročníků klubového festivalu je nutné zvolit alternativní strategii konzumace nabízené produkce a uvažovat o projektu spíše jako o hudebních tapas, degustačním menu, kde dává smysl ochutnávat a zobat, ale v momentě, kdy se člověk zastaví a rozhodne se pojmout celý koncert, přichází akutní a intenzivní FOMO, protože nestíhá paralelní program na dalších místech.
Oproti předchozím ročníkům je patrná mírná ztráta energie konceptu: program je méně nadupaný, kluby místy poloprázdné, anebo polooplné, čas strávený přesuny mezi kluby často delší než pobyt na koncertech, živosti nepomáhá ani sychravé počasí. Náladu zachraňuje vysoké nasazení jednotlivých interpretů, vyvrcholením večera pak je koncert Redzeda na Flédě. Kapely mají obecně poslední dobou lepší schopnost práce s diváky, zmíněný raper je zářným příkladem úspěšného audience engagementu.
Tomáš Gajdičiar 06.11.2024
Poodhrnutý závoj medzi svetom živých a mŕtvych.
Tomáš Gajdičiar 05.11.2024
Česká bludička a takmer súkromný koncert.
Zuzana Valešová 05.11.2024
Moor Mother odstavila z prevádzky.
Ivan Beneš 05.11.2024
Ocitli jsme se na pouti vesmírem, v ponorce hluboko v oceánu, v Japonsku, ve skalách jiné planety...
Tyn Týna 05.11.2024
Premiéra skladby ze čtvrttónů ve Dvořákovce, kde dirigoval i on sám, Karel Ančerl.
Anna Baštýřová 04.11.2024
Předkoncert festivalu Alternativa v Trojském zámku.
Zuzana Valešová 04.11.2024
Večer všetkých svätých rozoznelo steny zrekonštruovaného barokového kostola izraelské jazzové trio Shalosh.
Tomáš Gajdičiar 04.11.2024
Metalcoreový zážitok, kde sa podlaha len tak nešetrila.
Jakub Koumar 03.11.2024
Najednou ticho.
Ivan Beneš 03.11.2024
Tento koncert byl pro mě jedním z největších hudebních zážitků, nejenom letošních.