redakce | Zprávy | 28.07.2020
Současná tvorba hudby v mnoha případech není jen v rukou skladatelů. Stále častěji jsou v hlavní roli stroje a lidská úloha spočívá v ovládnutí jejich možností, jako na počátku průmyslové revoluce. Moritz Simon Geist je performer a robotický inženýr a tyto dvě polohy se potkávájí i v jeho tvorbě. Vznikají "Sonic Robots", příspěvky do diskuze o otázce budoucnosti hudby, technologií, robotizace společnosti a umělé inteligence. Geistovi zvukoví roboti posouvají hranice představitelnosti a vymýšlejí novou pluralitu v hudební tvorbě, a vy je můžete vidět i slyšet na festivalu Cool v plotě.
Cool V Plotě
28.–29. 08. 2020
Písek
fb událost
redakce 20.04.2024
Kuntari je pozoruhodný nový přírůstek do svěží indonéské scény, který podobně jako jejich slavnější souputníci staví na spojení tradiční a moderní hudby.
redakce 20.04.2024
Cooperova tvorba je intenzivním audiovizuálním zážitkem, jelikož běžně propojuje hudbu s výtvarným uměním, kde je patrný i jeho zájem o vědu.
redakce 19.04.2024
Danielův track Climax v sobě spojuje prvky minimal housu a techna.
redakce 19.04.2024
V rámci výročního turné opráší kapela The Cult všech jedenáct alb diskografie.
redakce 19.04.2024
Nechybí na něm zaběhlá jména české a slovenské alternativní hudební scény, ani nadějní nováčci. Bohaté zastoupení mají v programu i divadla, filmy, výstavy, přednášky a workshopy.
redakce 18.04.2024
Zvuk současnosti i budoucnosti, noci na tanečním parketě a nové objevy. Jako každý rok i letos překračuje program Music is Science festivalu Academia Film Olomouc hranice žánrů.
redakce 18.04.2024
Na hudebním festivalu A Day of Sound vystoupí Monty Adkins, Alessandro Bosetti nebo Sisa Fehér.
redakce 18.04.2024
TDEP, kteří posunuli hranice extrémního metalu, mají miliony příznivců a ovlivnili tisíce hudebníků se k této speciální příležitosti vrátí po sedmi letech na pódium.
komerční článek 18.04.2024
Připravte se ponořit do světa výjimečných hudebních rezidencí, které doslova ovládly srdce návštěvníků z celého světa.
redakce 17.04.2024
Šestnásť rokov po vydaní svojho debutového albumu sa vrátili ku svojmu starému mottu, že refrény sú pre slabých.