Zprávy / Pozvánky

Tetsuya Umeda poprvé u nás

Tetsuya Umeda poprvé u nás

redakce | Zprávy / Pozvánky | 08.06.2019

Galerie hlavního města Prahy, Agosto Foundation a mappa editions zvou na koncert k chystané výstavě Zvuky, kódy, obrazy.

Akce se koná v rámci doprovodného programu Sonic Circuits, který rozšiřuje výstavu Zvuky, Kódy, Obrazy: Akustický experiment ve vizuálním umění / Sounds, Codes, Images: Acoustic Experimentation in the Visual Arts o sérii představení a akcí, které se konají buď v přednáškovém sále expozice v Domě U Kamenného zvonu, v baletním sále paláce Colloredo-Mansfeld nebo ve veřejném prostoru. Program začal s předstihem již 26. března koncertem britského hudebníka a zvukového umělce Leeho Pattersona a ukončen bude audiovizuální performancí Christiny Della Giustina. Jednotlivé večery nabízejí návštěvníkům jedinečnou možnost seznámit se s mnohotvárnou tvorbou českých i zahraničních autorů. Někteří pracují se zvukem v rozměru výtvarného umění, jiní zvuk tématizují v časoprostorových, matematických, performativních, environmentálních, nebo společenských kontextech. Série Sonic Circuits je sonda do aktuální situace českého zvukového umění, ale i šance nahlédnout do mezinárodní scény umění.zvukového i audiovizuálního.

Tetsuya Umeda (1980) je japonský performer a zvukový umělec, žije a pracuje v Osace. Ve svých představeních reaguje na prostředí, sociální situací, architekturu, teplotou, tvar, pohyb vzduchu prostřednictvím objektů, zvuků, pohybů a světla. V instalacích - performancích používá všední předměty, diváky vtahuje do představení, spolupracuje často s hudebníky a tanečníky. Vystavoval v řadě galerií v Japonsku i v mezinárodním kontextu a vystupoval na festivalech a akcích jako 1st Aichi Triennale 2010: Arts and Cities v Nagoji, Double Vision: Contemporary Art From Japan v Moskevském muzeu moderního umění a v Museum of Art v Haifě, Simple Interactions. Sound Art from Japan v Museu současného umění v Roskilde, Sounds of Us v Trafó Gallery v Budapešti a dále vystavoval také v Gyoenggi Museum of Modern Art v Gyoenggi.

Info

Sonic Circuits:
Tetsuya Umeda (jpn)
11. 6. 2019 19:00
Dům U Kamenného zvonu, Praha
fb událost

Komentáře

Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.

Relevantní články

Nenalezeny žádné záznamy.

Sophia v Underdogs!

redakce 10.07.2020

Jen málo muzikantů má štěstí na takový „život po životě,“ jako Robin Proper-Sheppard.

Koncert pro Sedmičku s New|Old, Krang a Burning Steps

redakce 10.07.2020

Provozní klubu se rozhodli, že ve spolupráci s českými kapelami, spřízněnými s Klubem 007, uspořádají do konce roku 2020 víkendové koncerty.

Explicit opakuje zrušený březnový line up a dává šanci méně známým DJs

redakce 09.07.2020

Explicit sound se po dlouhé době představí v samostatných setech jako Dj De, Vinfield a Krabs, který má před sebou zároveň svoji první live show.

Platforma GoodGood přichází se svým pop up rádiem

redakce 06.07.2020

Nová platforma GOODGOOD se představí jako Pop Up Radio. Na střeše Národního zemědělského muzea představí více než 30 dj’s a hudebníků napříč klubovou scénou.

Holky z viy a kluci z P/\STi to v Přístavu rozproudí

redakce 06.07.2020

Holky z viah poprvé zazpívají i zahrají nové písně z připravovaného alba. K příležitosti premiéry svého nekontrolovatelného řádění si přizvaly P/\ST.

Letiště X0X0 v Radosti a Přítomnosti

redakce 06.07.2020

Karnevalu jazzu, elektronické hudby a imerzivního divadla nejen s Tryptychem, E Converso či Marií Pravdou.

Šramlfest bude. S Ivou Bittovou.

Marek Čech 03.07.2020

Organizátoři Šramlfestu se rozhodli, že i přes omezení, způsobené koronavirovou krizí, se festival uskuteční.

Irská postpunková střela Fontaines D.C. poprvé v Praze

redakce 01.07.2020

Novinka nabízí stejně syrové a ostré texty, plné deziluze mladé generace čelící osobním i globálním problémům dospělého světa jako romanticky pochroumaný debut.

Billy Barman sa vracajú na pódiá

redakce 30.06.2020

Nosiče Zlatý vek sú hotové a Billy Barman ich nakoniec pokrstia koncertom skôr, ako sami predpokladali.

Palma a Něco Něco v Underdogs'

redakce 29.06.2020

Palma boří písničkářský mýtus o kytarovém či klávesovém doprovodu a svůj hlas balí do elektropopového hávu, ovšem bez zbytečných extravagancí.