Články / Rozhovory

Vstupní prohlídka: Kurisutaru

Vstupní prohlídka: Kurisutaru

redakce | Články / Rozhovory | 01.10.2018

Pozoruhodné mladé jméno na tuzemské alternativní scéně? Zcela jistě Kurisutaru, pražský vyznavač elektroniky na různé způsoby, který se prezentuje různě křiveným synthpopem. Jeho produkce je plná zmítajících se zvukových eskapád a vokálních natahovaček, jako tripem divně protažená novovlnná huba v servisu Aphexe Twina. Během posledního roku vydal tři EP a přitvrzuje. Ve výrazu, v koncertech, v hostovačkách. Čekáme jen velké věci.

Co tě inspirovalo k hudebnímu stylu, který hraješ?
Diskotéka, Moroder a mocnej soundtrack Stranger Things.

Čím se bavíš/živíš vedle hudby?
Točenim pívka a usmívánim se na lidi, aby pak tvrdili, že jsme nepracovitá chráněná dílna.

Co je nejhoršího na hraní bez kapely?
Já si vytvořil svoje další já, abych z toho nebyl smutnej, ale na pódiu musim být fakt sám, taky pak neni na koho si stěžovat.

Co bezpečně rozhodí tvoji pozornost?
Holky a lidi, co netančej.

Bez jakého jídla a pití by se neměla obejít žádná koncertní backstage?
Matéčko a flanděra nějakýho pořádnýho vizoura (jak říká Franta Převorovskejch).

Za co utrácíš peníze/čas, co se týče hudby?
Synťáky, synťáky, synťáky a občas drum machiny... Mikrofony doporučuju najít na půdě, za ty nemá smysl utrácet, když máte skvělýho producenta, jako je Pája z VYA.

Jak bys charakterizoval současný svět ve třech větách?
Nekontrolovatelná party. Póza. Dá se to ale udělat i docela hezký.

Info

Kurisutaru
bandcamp interpreta

Živě:
03. 10. 2018 Exil Usti'n'Labem, Ústí nad Labem
16. 10. 2018 Klub 007 Strahov, Praha

Komentáře

Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.

Relevantní články

Ivan Hronec (Edison Filmhub): Nemáš kino, nemáš pravdu

redakce 25.06.2019

V pražské Jeruzalémské ulici se zkraje června otevřelo nové kino Edison Filmhub, pročež jsme se zeptali ředitele Film Europe Ivana Hronce.

Hradby Samoty: Priestor pre každého, ale našťastie nie pre všetkých

redakce 24.06.2019

Hradby Samoty, to není zrovna normální festival, a to jak lajnapem, tak umístěním i celkovou myšlenkou. Víc nám řekla dvojka z pořadatelského týmu.

Vstupní prohlídka: Timbertwig

redakce 24.06.2019

Timbertwig mají za sebou jedno EP, ale písniček je více, jinak by taky nemohli koncertovat po Evropě.

Broněk Slezák, Jana Fryzelková (MišMaš party): Pro nás je to přelomový ročník

redakce 19.06.2019

Mišmaš párty je ideální příležitost zkusit i něco, co je daleko za hranicemi, které si většina umí představit. To je snad princip festivalu, ne?

Cash Savage: To, že jsem žena, neznamená, že jsem máslo

redakce 18.06.2019

V diáři australských The Last Drinks, kteří jsou známí divokými koncerty, jsou tři neobvyklé tuzemské štace. Rychlé otázky a ještě rychlejší odpovědi Cash Savage.

Jiří Moravčík (Czech Music Crossroads, Colours of Ostrava): Příběhy přibývají každý den II.

redakce 17.06.2019

V první části rozhovoru jsme se s ním bavili zejména o showcasech obecně a jejich vnímání v tuzemském prostoru, v druhé části se rozletíme po world music.

Jiří Moravčík (Czech Music Crossroads, Colours of Ostrava): Příběhy přibývají každý den (část první)

redakce 10.06.2019

S Jirkou Moravčíkem nejen o festivalech, africké hudbě či relevanci termínu world music, ale také o tom, že „duši hladící hudby“ se jen tak nezbavíme.

Pořadatelská: Jan Bartoš (Prague Music Performance)

redakce 07.06.2019

Prague Music Performance je mezinárodní festival a institut zaměřující se na organizování koncertů i interpretačních kurzů sólové hry i komorní hudby. Zpovídáme zakladatele a šéfa Jana Bartoše.

Tonda Kocábek (Boskovice, Kaštan): Mám své jistoty

redakce 03.06.2019

Na Bílou horu si znovu našly cestu kapely z temných sklepů i popového výsluní, a to zdaleka nejen ty domácí. Tradiční klub Kaštan proživá obrození, Tonda Kocábek je u toho.

Markéta Fantová (Pražské Quadriennale): Vystavovat divadelní zážitky a neztratit přitom identitu

redakce 31.05.2019

Rozhovor s uměleckou ředitelkou Pražského Quadriennale o vystavování současné scénografie a udržování identity scénografické profese. Živé umění, živý prostor.