redakce | Články / Rozhovory | 21.09.2018
Značka Indies patří mezi nejstarší u nás, když v pohnuté historii sahají její kořeny až na začátek devadesátek, tehdy ještě Indies Records vydali první desku roku 1991. Nástupnický label Indies Scope se neliší v záměru vydávat jen hudbu, která se jim líbí, od původních alternativních rockových hudebních stylů časem objali folk, world music i folklór, nechybí ani rock, jazz či rap. Co plánují na druhou půlku roku nám řekl Přemysl Štěpánek.
CO NOVÉHO
Letošní rok je pro nás v Indies Scope z hlediska vydávaných alb malinko odpočinkový. Plánovali jsme vydat jen minimum věcí, ale už se toho dost podařilo. V roce 2017 jsme byli hodně aktivní, tak letos vyřizujeme spíše resty a stohy různých papírů. Musím říci, že jsme si i mákli i s laděním webu. Čeká nás výživný podzim a rok 2019 se taky hezky rýsuje. Dá se říci, že u nás je stále spousta novinek, ale přitom vše při starém.
CO CHYSTÁME
Na podzim nás čeká pět alb (Cermaque, Kucharski, I Love You Honey Bunny, Progres 2, Playground English), taky pět singlů avizujících desky na rok 2019 a jeden výběr těch nejlepších skladeb u příležitosti výročí dvaceti let kapely Budoár Staré Dámy. K tomu spousta videoklipů, křtů a už víme i o jednom parádním překvapení v říjnu. Vše podstatné se lze dozvědět zde.
CO VIDÍM A SLYŠÍM JINDE
V tento okamžik jsem plný koncertů z letní festivalové sezóny, Colours of Ostrava a Sziget mně naložili slušnou porci muziky. Intenzivně navíc poslouchám nahrávky, co budeme na podzim vydávat. Moc prostoru na další nezbývá. Slyšel jsem novou desku Thoma Artwaye nazvanou All I Know, od Eurosonicu sleduju Sigrid a jsem zvědav, kdy se tady objeví. Smutnil jsem nad Arethou Franklin a chystám se pustit si novou desku Alice in Chains.
Indies Scope
web vydavatelství
Barbora Kadlíčková 30.06.2022
Čtveřice, pohybující se na pomezí alternativního popu s vlivy rocku a folku a s odzbrojujícím hlasem Katrine Stenbekk v popředí, letos na Colours of Ostrava. Rozhovor.
Václav Valtr 24.06.2022
Po deseti letech strávených v Šanghaji se Osheyack stěhuje pryč a vydává album, které je jakousi labutí písní za jeho pobytem. Rozhovor před koncertem ve Fuchsu2.
Adéla Polka 23.06.2022
Rozhovor o tom, co bylo a je country, jak si stojí kanadská hudební scéna, ale také malé nahlédnutí do přísných pracovních postupů.
Jarmo Diehl 22.06.2022
Klasicistní pětipodlažní vojenská budova z roku 1844, která zůstala v téměř původním stavu? Kasárna Karlín slaví pod patronací Pražského centra páté narozeniny a my chceme být u toho. Rozhovor.
redakce 31.05.2022
Dr. Fleischman chystají v Česku hned dva koncerty. Chvíli na zodpovězení pár otázek si udělal Marcin Dubrawski, který v kapele hraje na bicí a má na starosti texty.
David Čajčík 16.05.2022
Jako pozvánku na květnový koncert postpunkových Crack Cloud odemykáme rozhovor, který vyšel ve Full Moonu #113.
Viktor Palák 12.05.2022
Viera Marinová je zvuková designérka, která stojí mimo jiné za ceněným krátkým filmem Milý tati.
Adéla Polka 09.05.2022
Falešný kněz Poly si ve svých obsáhlých kázáních rád rejpne a nechá být. Ať si každý přebere sám. Rozhovor.
Jarmo Diehl 05.05.2022
Přední český klavírista, nebo přední český umělecký ředitel, v obou případech přesahující hranice naší země? Jan Bartoš je obé. Rozhovor k festivalu, jehož program budí respekt.
Anna Mašátová 02.05.2022
S Alonou a jejími kolegyněmi jsme se potkávaly během konferencí a festivalů v zahraničí, v loňském roce navázaly hlubší spolupráci, která vyústila v česko-ukrajinský workshop...