Foto: Jiří Přivřel | Galerie | 13.02.2024
Poctivá prkenná podlaha zbitá hřebíky. Takovou jsme kdysi měli doma taky. Před Oswaldovými klečím na kolenou, dělím se s nimi o koberec, hlavu téměř v bicí soupravě. Jinak to ani nejde. Across the Borders We Build a plně koncentrovaný dav za zády.
„Sound is now, sound is here,“ zpívá Charles Hayward usazený za bicími v úvodní písni Almost Touch. Těch třiasedmdesát by mu rozhodně nikdo nehádal. „We’re very close now, We’re very close,“ v průběhu koncertu jeho nové kapely se pevnější písňová forma díky kongeniální souhře o generaci mladších spoluhráčů rozvolňuje, ale tím intenzivněji se nás hudba Abstract Concrete dotýká. A rozhodně v tom nehodlá polevit. Když pak Hayward dává sbohem rock’n’rollu, tak snad jen proto, aby přiznal, že v osmdesátkách vedle postpunkových experimentů s This Heat tančil taky disco. Při Tomorrow’s World ke konci setu se mu odevzdám i já. Bos, abych si ten bezprostřední zážitek zadřel co nejhlouběji.
Marie Štefková 26.07.2024
Veselmesse, už je to tady!
Tomáš Gajdičiar 26.07.2024
První den festivalu populární hudby a technologií na brněnském Velodromu.
Lukáš Kollárik 25.07.2024
Portréty kapiel vystupujúcich na Full Moon Stage-i.
Valdemar Bednarz 24.07.2024
Tři písničky z davu... Na nich jsem vyrůstal!
Anna Bartolotti 24.07.2024
Na vyprodané půdě sportovní emaři a emující sportovci.
Valdemar Bednarz 23.07.2024
Cestou z Obscene Extreme.
Maxmilián Hruška 23.07.2024
Z letního snového oparu.
Lukáš Kollárik 22.07.2024
Festival sa blížil ku koncu a zostal nám posledný deň.
Vendy Hemalová 22.07.2024
Glory Affairs x Jednota.
Kateřina Fialová 22.07.2024
Poslední den festivalu přilákal nejvíce lidí.