Články / Rozhovory

Vstupní prohlídka: Good Times Only

Vstupní prohlídka: Good Times Only

redakce | Články / Rozhovory | 29.04.2019

Post-popová skupina z Prahy? Škatulky nechme být anebo si vystačme s indie popem, důležitější je, že jde o jednu z trojice finálových kapel soutěže Full Moonu 1band2play. Ostatně se soutěžemi mají Good Times Only své zkušenosti, se singlem Letní třesně bejvaj nejsladší vyhráli Startér Radia Wave. Pomáhá jim Kuba Kaifosz i Martin Havlen ve studiu Resound a tam by měli nahrát i debutovou desku. A my jim ji vydáme, pokud vyhrají finále.

Co tě inspirovalo k hudebnímu stylu, který hraješ?
Zdenda:
Hudební styl… To se asi nedá tak specifikovat. Je to proces, co se u mě mění a neustále mě překvapuje. Hodně teď poslouchám Halfnoise a Men I Trust.
Kryštof: Tame Impala, +-0, Role.
Filip: Cokoliv, co denně slyším, mění se to časem. Inspirujou mě hodně živáky. Většinou chceš hrát to, co na tebe osobně funguje, na co sám můžeš koukat hodiny, nebo naopak to, co ti k poslechu chybí.

Čím se bavíš/živíš vedle hudby?
Zdenda:
Pracuju v Pražský energetice a finišuju strojní Fakultu na ČVUTu. Hudba se zatím nejeví jako výdělečná činnost.
Filip: Už roky makám po večerech v divadle, teď jsem nově nastoupil jako externí moderátor Radia Wave. Taky jsem notorickej třídič Spotify playlistů.
Matěj: Už pár let pracuju v litografický dílně jako tiskař.

Co je nejhoršího na hraní v kapele/hraní bez kapely?
Zdenda:
Nosit věci a prohrát o to, kdo bude řídit z koncertu.
Filip: Asi nošení věcí.
Matěj: Nošení věcí.

Co bezpečně rozhodí tvoji pozornost?
Zdenda:
To můžu odpovědět i za kluky: když se vyčerpá kapelní účet na baru.
Filip: Když mě zklame album, který měsíce očekávám.
Matěj: Když mi basák utíká z tempa!

Bez jakého jídla a pití by se neměla obejít žádná koncertní backstage?
Zdenda:
Rozhodně matéčko a cokoliv od pizzy po kebab. Dlábes je důležitej.
Filip: Popelník.
Matěj: Club-Mate.

Za co utrácíš peníze/čas, co se týče hudby?
Zdenda:
Za kytarový efekty a Spotify.
Filip: Utrácim moc za gear, na kterej nemám, a muzice věnuju míň času, než bych chtěl.
Matěj: Za všechno možný, co patří k bubnům.

Jak bys charakterizoval současný svět ve třech větách?
Filip:
Hodně nás toho baví. Moc nás toho rozptyluje. A nakonec na to nemáme čas.
Matěj: Filip to krásně shrnul.

Info

Good Times Only
fb kapely

Finále 1b2p 2019:
Branko's Bridge + Good Times Only + Chief Bromden
15. 5. 2019 18:00
Bike_Jesus, Praha
fb událost

Živě:
03/05 Praha (Café V lese) /w Headwaves
09/05 Praha (Underdogs) /w Branko’s Bridge, Hello Marcel
25/05 Kolínský Majáles
07/06 Plzeň (Divadlo Pod Lampou) /w Somewhere Underwater, The Valentines
08/06 Liberec (Vokno) /w Somewhere Underwater

Komentáře

Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.

Relevantní články

Kalandra: Přijmout sebe sama a svůj díl zodpovědnosti

Barbora Kadlíčková 30.06.2022

Čtveřice, pohybující se na pomezí alternativního popu s vlivy rocku a folku a s odzbrojujícím hlasem Katrine Stenbekk v popředí, letos na Colours of Ostrava. Rozhovor.

Osheyack: Předpandemická podoba klubové zábavy je ta tam

Václav Valtr 24.06.2022

Po deseti letech strávených v Šanghaji se Osheyack stěhuje pryč a vydává album, které je jakousi labutí písní za jeho pobytem. Rozhovor před koncertem ve Fuchsu2.

Daniel Romano: Žádné potěšení by nemělo být proviněním

Adéla Polka 23.06.2022

Rozhovor o tom, co bylo a je country, jak si stojí kanadská hudební scéna, ale také malé nahlédnutí do přísných pracovních postupů.

Matěj Velek (Kasárna Karlín): Zažil jsem neuvěřitelné věci

Jarmo Diehl 22.06.2022

Klasicistní pětipodlažní vojenská budova z roku 1844, která zůstala v téměř původním stavu? Kasárna Karlín slaví pod patronací Pražského centra páté narozeniny a my chceme být u toho. Rozhovor.

Marcin Dubrawski (Dr. Fleischman): Hodně všeho kromě metalu!

redakce 31.05.2022

Dr. Fleischman chystají v Česku hned dva koncerty. Chvíli na zodpovězení pár otázek si udělal Marcin Dubrawski, který v kapele hraje na bicí a má na starosti texty.

Zach Choy (Crack Cloud): Spojuje nás to, že jsme odpadlíci

David Čajčík 16.05.2022

Jako pozvánku na květnový koncert postpunkových Crack Cloud odemykáme rozhovor, který vyšel ve Full Moonu #113.

Ťukání do termosky a jiné výpravy do zvukové reality (Viera Marinová)

Viktor Palák 12.05.2022

Viera Marinová je zvuková designérka, která stojí mimo jiné za ceněným krátkým filmem Milý tati.

Poly (Insania): Tenkrát po tom byl hlad

Adéla Polka 09.05.2022

Falešný kněz Poly si ve svých obsáhlých kázáních rád rejpne a nechá být. Ať si každý přebere sám. Rozhovor.

Jan Bartoš (Prague Music Performance): Osvobození koncertního formátu mám v hlavě několik let

Jarmo Diehl 05.05.2022

Přední český klavírista, nebo přední český umělecký ředitel, v obou případech přesahující hranice naší země? Jan Bartoš je obé. Rozhovor k festivalu, jehož program budí respekt.

Alona Dmukhovska (Music Export Ukraine): Píšeme příběh lidstva

Anna Mašátová 02.05.2022

S Alonou a jejími kolegyněmi jsme se potkávaly během konferencí a festivalů v zahraničí, v loňském roce navázaly hlubší spolupráci, která vyústila v česko-ukrajinský workshop...

Offtopic

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím Další informace